ღ●▪· وقــ ـــ ــت رفـ ـــ ـــتــن ·▪●ღ




















♥●•٠·˙ شـاهـزاده ی دلـم بـرای تـو مـیـنـویـسـم♥●•٠·˙


 امشب هم شبی است از شب های خدا

و من آرام تر از شب های دیگر

و سرمست از عطر گل های بهار نارنج حیاط از تو می نویسم

باز هم مثل همیشه

برای نوشتن تو را بهانه می کنم

 

 

 

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست

گاهی به خاطر بودن کسیست

که حواسش به تو نیست

 

 

 

کمی فاصله بگیر

من با مرده ها میانه ی خوبی ندارم

تو در خاطرات من "مرده" محسوب می شوی!

 

 

 

گـوش کن لعنـتی .........!

اينی که من می کـشم .... درد بـی تو بودن نيـست ....

تـاوان با تو بـودنه .......!

 

 

 

به سلامتی کسی که دلتو شکسته اما خبر نداره

اون چیزی که شکسته تصویر زیبایی بوده که از خودش ساخته بودی..

 

 

 

آدم هـا کـه " عـوض " مي شونـد

از سـلام و شـب بـخيـر گفتنشان

مـي شود ايـن را فـهميـد.

از بوسه هايشان،

از حـرف هـا و نگاه هایشان

... از گـودال هـاي ِ عـميـقي کـه

بيـن ِ خـودشان مي کـَـنـند

و تـويـش را پُــر از دليـل مـي کُنـند..
 

 

جام شرابت را بده، من ساقیم امشب

در بزم عشق تو فقط، من باقیم امشب

جام تو را پر میکنم با اشک خونین دل

حتی برای جان سپردن، راضیم امشب

 

 

 

بی تـــــــــو بـودن کـــار مـن نیســــت مهربــانم . .!

با خــــود عـهـــد بسـتـم . . .

بار دیــگــــر کــه تـــــو را دیــدم . . .

بگـــویم از تـــــو دلگــــیـر و متــنفــرم ؛ ولـــــی . .

باز تــــــو را دیـــدم و گــــــفتـم :

بـــی تــــــــــو میــمیـــــرم . . .!

 

 

 

گلوی آدم را گاهی باید بتراشند تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است

دلتنگی هایی که میتوانند آدم را خفه کنند

 

 

 

 

همدم شبهای تنهایی من اشک است و بس

مرهم زخم دل تنهای من اشک است و بس

گر نمیبینی غمی اندر نگاه خسته ام

آنچه میشوید غم از چشمان من اشک است و بس

 

 

 

 

قورت می دهم سنگینی دردهایم را که گره خورده در گلو!

نفس عمیقی می کشم

چشمهایم می سوزند

قلبم آتش می گیرد

غم! صدایم را می شنوی؟!!!

                                شانه های من برای وزن سنگین تو خیلی کوچک است!

 

 

 

مـن تنــها . . . مخلوق خـدا هسـتم کــه . . .

روز مـرگم را مـی دانــم . . .!

کـافـی است . . .

" تـــــــــــــو " بـروی . . . .

 

 


 

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست

مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند

مثل بوی نم بعد از باران در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست

من به آن محتاجم

 

اين روزها ديگر به خوابم هم نمي آيي....!

درکت ميکنم ! همخوابي با ديگران تمام وقتت را گرفته....

 

 



نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت16:41---26 آبان 1391
salamvase matlabaye ghashangi k gozashti to webam azat mamnonam bazam az in kara bokon dost jonM

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,| 22:11 |Moh@dese1905|

..-Design-..